NIEWIELU BADACZY

Niewielu jednak badaczy sądzi, że żywioł komercyjny wycho­dzi komunikowaniu na dobre. Tego zdania jest np. cytowany Shuster, który twierdzi, iż „umiejętność sprzedawania to­waru kulturalnego może przepływowi dóbr kulturalnych raczej pomóc niż zaszkodzić”. Większość teoretyków amerykańskich — jak utrzymuje R. L. Shayon — odnosi się jednak do komercjali­zacji bez entuzjazmu, niekiedy nawet krytycznie, lecz jednocześ­nie godzi się na nią jako na zło konieczne, nieuniknioną cenę, jaką trzeba płacić, by obieg informacji i przenikanie kultur mogły w ogóle zaistnieć”.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących edukacji. Na moim blogu zamieszczam artykuły z rożnych dziedzin wiedzy, różne ciekawostki i rzeczy które mnie zainteresowały. Jeśli podoba Ci się formuła mojego bloga to zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: